col blocks we are bridge builder col blocks
COVID answers in Scientific Journals all over the world

Publishing House: Perspektiven auf Lehre. Journal for Higher Education and Academic Development

3 Results       Page 1

 [1] 
  original article Journal Date Title Authors All Authors
1 [GO] Perspektiven auf Lehre Journal for Higher Education and Academic Development 2022―Oct―21 COVID-19 - The impact on teaching past, present, & future Bernard A. Jones
2 [GO] Perspektiven auf Lehre Journal for Higher Education and Academic Development 2022―Oct―21 Digitalisierung der praktischen Ingenieurausbildung - Betrachtungen zu digitalen Praktika und virtuellen Experimenten nach dem Krisenmodus der Covid-19-Pandemie Philipp Wabnitz, Janine Funke
3 [GO] Perspektiven auf Lehre Journal for Higher Education and Academic Development 2022―Oct―21 Quantitativ und qualitativ gestützte Reflexion von on-line durchgeführten MINT- Lehrveranstaltungen - Eine vergleichende Untersuchung von Kursverlaufsdaten während der COVID-19-Pandemie Daan Peer Schneider, Knut Altroggen, Marion Pause, Andreas Franze
 [1] 

3 Results       Page 1




[de][en]

Last change 2023―Oct―27 12:08:13 UTC

© Daten-Quadrat 2022       Done in 0.004 sec