col blocks we are bridge builder col blocks
COVID answers in Scientific Journals all over the world

Publishing House: Waxmann

13 Results       Page 1

 [1] 
  original article Journal Date Title Authors All Authors
1 [GO] Zeitschrift für Evaluation 2023―Nov―27 Was the UK Government’s Policymaking ‘Evidence-Based’ During the Pandemic? Reflections on Science and Politics Martyn Hammersley
2 [GO] Tertium Comparationis 2022―Aug―19 ‘We have our lessons in Teams’ - Strategies chosen in Swedish schools during the COVID-19 pandemic and consequences for students in upper secondary education Susanne Kreitz-Sandberg, Noam Ringer, Ulf Fredriksson
3 [GO] Tertium Comparationis 2022―Aug―19 The German school system in the COVID-19 pandemic era Nadine Sonnenburg, Magdalena B�erg, Sabine Hornberg
4 [GO] Tertium Comparationis 2022―Aug―19 Austrian schools in the COVID-19 pandemic era Herbert Altrichter, Christoph Helm
5 [GO] Tertium Comparationis 2022―Aug―19 A global perspective on schooling in the COVID-19 pandemic era Nadine Sonnenburg, Sabine Hornberg
6 [GO] Tertium Comparationis 2022―Aug―19 Navigating through the COVID-19 pandemic: Unfinished learning in primary and secondary education in Tunisia Donia Smaali Bouhlila, tavis d. jules, Imen Hentati, Richard Arnold
7 [GO] Journal for Educational Research Online 2022―Jun―23 Do students have the means to learn during the coronavirus pandemic? Student demands for distance learning in a suddenly digital landscape Marion Händel, Svenja Bendenlier, Michaela Gläser-Zikuda, Rudolf Kammerl, Bärbel Kopp, Albert Ziegler
8 [GO] Rheinisch-westfälische Zeitschrift für Volkskunde 2022―Feb―04 Immaterielles Kulturerbe in der Coronakrise. Gesellschaftliche Bräuche, Rituale und Feste und die Folgen von Covid-19 am Beispiel des Schützenwesens in Westfalen Jonas Leineweber
9 [GO] Zeitschrift für Evaluation 2021―Apr―15 Virtuelles Herbsttreffen 2020 des Arbeitskreises Forschungs-, Technologie- und Innovationspolitik (FTI) der DeGEval. Herausforderungen der COVID-19-Krise an die FTI-Politik und deren Evaluierung: Was können wir daraus lernen? Marianne Kulicke, Leo Urban Wangler
10 [GO] ZEP – Zeitschrift für internationale Bildungsforschung und Entwicklungspädagogik 2020―Dec―16 Pädagogik der Echtzeit? Skizze einer kritisch-reflexiven Bildung zur Autonomie mit und nach Covid-19 Norbert Frieters-Reermann
11 [GO] ZEP – Zeitschrift für internationale Bildungsforschung und Entwicklungspädagogik 2020―Dec―16 Herausforderungen und Chancen: Friedenspädagogik in Zeiten von Covid-19 Uli Jäger, Anne Kruck
12 [GO] ZEP – Zeitschrift für internationale Bildungsforschung und Entwicklungspädagogik 2020―Dec―16 Norbert Frieters-Reermann im Interview mit Maureen Porter: Ein Interview über die Auswirkungen von Covid-19 auf das Bildungssystem in den USA Norbert Frieters-Reermann, Maureen Porter
13 [GO] ZEP – Zeitschrift für internationale Bildungsforschung und Entwicklungspädagogik 2020―Dec―16 Während, nach und wegen der COVID-19 Krise: Die Welt neu denken Werner Wintersteiner
 [1] 

13 Results       Page 1




[de][en]

Last change 2023―Oct―27 12:08:13 UTC

© Daten-Quadrat 2022       Done in 0.017 sec